
Zsűrielnök
Koós György magyar televíziós rendező, aki több évtizede meghatározó alakja a hazai televíziózásnak. Pályafutását a Magyar Televíziónál kezdte, ahol számos szórakoztató és kulturális műsort rendezett. Munkáját precizitás, vizuális érzékenység és a műfaji sokszínűség jellemezi. Számos nagyszabású showműsor, zenés produkció és gálaműsor fűződik a nevéhez. A szakmai közegben nagyra tartják kreativitását és emberségét, amelyekkel mindig inspirálta stábját és a művészeket. Életművét tavaly díjjal ismerték el a televízós újságírók.

Borsány-Gyenes András a Network4 Media Group elnök-vezérigazgatója, aki közel 30 éve megszakítás nélkül tölt be
vezető pozíciókat a magyar televíziós piacon. Televíziós pályáját Nagy-Britanniában kezdte; produkciós koordinátorként
és szerkesztőként dolgozott a BSkyB-nál. Hazatérése után a Duna TV-ben és a Magyar Televízióban töltött be
menedzsmentpozíciókat a program-, illetve a stratégiai terület alelnökeként. A UPC Media (a mai AMC Networks jogelődje)
első vezérigazgatójaként az ő irányításával indult 2000-ben a magyar és a cseh Sport1. 2005-ben Frei Tamással
és a finn Sanomával közösen megalakította a Digital Mediát, a mai Network4 Media Group elődjét. A társaság első csatornája,
a Story TV 2006-ban kezdte meg működését. 2009-ben projektmenedzserként irányította a Digi magyar és román
tematikus csatornáinak elindítását, közte a Digi Sportét. A Network4 Media Group Magyarországon 5 szórakoztató csatornát
(TV4, STORY4, FILM4, GALAXY4, MAX4), 2 sporttelevíziót (ARENA4, MATCH4) és hazánk első sportstreaming-szolgáltatását,
a NET4+-t működteti. A cégcsoport ezen kívül ellátja 4 Viasat World-csatorna (Epic Drama, Viasat History, Viasat Explore,
Viasat Natue) kereskedelmi képviseletét. Csehországban és Szlovákiában a STORY4-gyel van jelen a Network4 Media Group.

Csényi Kati alapítóként aktív szereplője a hazai és nemzetközi médiapiacnak, vezetésével a Cydfilms és a Cyd Virtual Stúdió 2012 óta működik innovatív produkciós és VR-stúdióként, valamint szervíz szolgáltatóként. Portfóliójukban magas színvonalú reklámkampányok, televíziós tartalmak, márkázott projektek, játékfilmek és zenei videók egyaránt megtalálhatók. A dinamikus, nemzetközi csapat munkája Budapest mellett Berlinben is teret nyert, biztosítva a kreatív kiválóság és a szakmai hitelesség folyamatos megőrzését.

Dr. Németh Sándor Szilárd cum laude minősítéssel szerzett jogi diplomát. Az ATV Zrt. elnök-vezérigazgatója, a Spirit FM rádió elnöke, a naphíre.hu bulvároldal és a Médiapiac.com médiaipari szaklap tulajdonosa. Irányítása alatt az ATV Csoport egyetlen tv-csatornából jelentős médiacsoporttá nőtte ki magát: a portfólió kettő kábeltelevízióból (ATV és ATV Extra), egy top20-as internetes híroldalból (atv.hu), közéleti tematikában piacvezető YouTube tv-csatornából, és sokszázezres aktív követőtáborral rendelkező közösségi médialáncból áll. A Marketing és Média magazin tekintélyes „Top 50 legbefolyásosabb médiaszereplői” lista stabil szereplője. Kulturális tevékenységéhez tartozik, hogy a közismert Halhatatlanok Társulata Díj kuratóriumi, valamint a Szinetár Miklós által vezetett szakmai bizottság tagja, így évről évre közreműködik a jelöltek kiválasztásában.
Televíziós műsorfejlesztésben is közreműködött, az alkotói csapat a Géniusz című televíziós vetélkedővel kétszer is „Az év vetélkedője” díjat nyerte el a Televíziós Újságírók díjátadó gáláján.

Sokéves akviziciós tapasztalattal rendelkezik a szlovák közszolgálati és kereskedelmi televíziózásban.
Jelenleg a JOJ GROUP Slovakia csoport csatornai és platformja tartalom beszerzéséért és a nemzetkozi formátumok területi jogaiért felel. A szlovák, cseh es magyar tévés, non-lineáris és formátumos piac tartalmának, dinamikájának ismerője, néha elemzője és még mindig nézője.

Csaknem 20 éve dolgozik a televíziós iparágban, jelenleg a Paramount Network csatornák közép- és kelet-európai márkaigazgatója. Szakmai karrierjét 2005-ben a Viasat3 csatornánál kezdte, majd 2015-ben csatlakozott a Paramounthoz (akkor még Viacom), ahol azóta több ország márka- és programstratégiájáért felel. Pályafutása során olyan területeken szerzett átfogó tapasztalatot, mint a tartalomvásárlás, programstratégia, márkaépítés és tévécsatorna-üzemeltetés. Nevéhez számos sikeres televíziós csatorna működtetése és fejlesztése fűződik Lengyelországban, Magyarországon és Csehországban.

2024 októbere óta a Nemzeti Filmintézet marketing- és kommunikációs igazgatója, 25 évnyi televíziós műsorkészítői tapasztalattal rendelkezik. Pályafutása első felében hír- hírháttér és infotainment műsorokat készített az RTL (Klub), a TV2, az ATV és a Magyar Televízió számára szerkesztő-riporterként majd felelős- illetve vezető szerkesztőként: dolgozott a Fókusz, a Mokka, a Napló, a Friderikusz Most, az ATV és az MTV Híradó, valamint a Szempont és Az Este szerkesztőségében. 2010 után elsősorban szórakoztató műsorok és nagyszabású showműsorok felelős szerkesztője (X-faktor, Szombat esti láz), majd kreatív producere volt. Díjak, elismerések: Televíziós Újságírók Díja: A legjobb nagyszabású showműsor (Ninja Warrior 2017 – kreatív producer; Dancing with the stars 2022 – kreatív producer) TOP 25 televíziós kreatív producer (Kreatív magazin 2019, 2021, 2023)

Hunyady Beatrix a ONE Magyarország, Lakossági vezérigazgató-helyettese.
A Budapesti Corvinus Egyetem gazdálkodástudományi karán szerzett diplomát marketing szakon. Pályafutását a Zwack Unicum Nyrt.-nél kezdte, majd több mint egy évtizedet töltött a Procter & Gamble regionális marketingvezetői pozícióiban, ahol közép-kelet-európai és Benelux piacokon szerzett tapasztalatot. 2019 és 2022 között az Euronics Magyarország marketing- és kommunikációs igazgatójaként vezette a vállalat teljes arculatváltását és kommunikációs stratégiáját.

Több mint húsz éve dolgozik a média világában, ebből tizenöt évet vezetőként, és közel egy évtizedet a televíziós szektorban töltött. Jelenleg a Media Vivantis vezérigazgatójaként irányítja a vállalat, valamint a Life és Ozone csatornák stratégiai működését. Emellett az IKO műsorgyártó cégek ügyvezetőjeként aktívan részt vesz a műsorgyártás kreatív és üzleti folyamataiban is. Pályafutása során mindig arra törekedett, hogy a médiapiac folyamatosan változó kihívásaira tudatos és értékteremtő válaszokat adjanak — hiszen a legfontosabb céljuk, hogy maradandó élményt és értéket közvetítsenek a nézők felé.

Muhi András Balázs Béla-díjas magyar filmproducer, filmrendező. Széles körű produceri munkássága kiterjed a kis- és nagyjátékfilmek mellett az animációs és a dokumentumfilmekre is.1989-ben megalapította az Inforg Stúdiót Hartai Lászlóval és Muhi Klárával közösen, amelynek azóta is vezető producere. Az alapítás óta a stúdió 20 játékfilmet, 100 rövidfilmet, 80 dokumentumfilmet és 10 animációs filmet készített és vett részt azok készítésében. Közülük sok film gyakori résztvevője és nyertese rangos nemzetközi filmfesztiváloknak (Cannes, Berlin, Varsó, Toronto, Chicago,…) minden műfajban. Fliegauf Bence „Csak a szél” című filmje például Ezüst Medve díjat nyert a Berlini Nemzetközi Filmfesztiválon, valamint a „Before Dawn ” című film az Európai Filmakadémián a legjobb rövidfilmért járó díjat nyerte el.

Az AMC Networks International CNE ügyvezető alelnökeként a hazai és a régiós televíziós piac meghatározó szakembere.
A médiavállalat az AMCNI regionális központja, 36 csatornával, 14 márkával vezető nemzetközi vállalat a tematikus televíziós csatornák sugárzása és terjesztése terén.
A Televíziós Művészetek és Tudományok Nemzetközi Akadémiája tagja. 2025-ben a televíziós szakmai vezetők szövetsége, a NATPE a kontinensen első alkalommal odaítélt „North Star Award Europe” elismerésben részesült a kereskedelmi televíziózás megteremtésében játszott kulcsszerepéért.

Pinczés-Pressing Ádám a Warner Bros. Discovery PR managere. 2015 óta dolgozik az HBO-nál, nevéhez fűződik a hazai gyártású tartalmak, mint a Aranyélet, A besúgó, a Terápia 3. évadának teljes kommunikációja, továbbá olyan nemzetközi kampányokon dolgozott, mint a Trónok harca, The Last Of Us, Csernobil és rengeteg más HBO sorozat. Az utóbbi években a Warner Bros. Discovery kiterjedt portfóliójának teljes kommunikációja hozzá tartozik, így egyszemélyben felel az HBO Max mellett a Discovery, Eurosport, ID, HGTV és TLC csatornákért. 2010 és 2015 között az InterCom Zrt-nél dolgozott, ahol a Warner Bros., a 20th Century Fox, a Sony Pictures stúdiók és magyar filmek (Megdönteni Hajnal Tímeát, Fehér Isten, Argo 2.) PR kommunikációját csinálta. 2021 óta vendég oktató a Budapest Metropolitan Egyetem film és media studies szakán.

Rajki Annamária a Magyar Telekom TV és Entertainment területének vezetése mellett szakértőként részt vesz a Deutsche Telekom országokon átívelő tartalom és TV-s műszaki megoldások beszerzésével kapcsolatos tárgyalásaiban. Az elmúlt 25 évben a magyar kábel piacon végbemenő digitalizációs folyamat kulcsembere volt, ő határozta meg a magyar tartalom beszerzési piaci sztenderdek mérföldköveit. A lineáris terjesztés mellett a non-lineáris piac újramodellezésén, illetve az új típusú OTT szolgáltatások értéklánc menedzsmentkével is foglalkozik. Elkötelezett híve a digitális edukációnak és az ügyfélélmény alapú fejlesztésnek. Véleménye szerint a jövőre nézve ez a biztos siker kulcsa. Az iparág fejlesztéséért tett erőfeszítéseit 2019 augusztusában Magyar Arany Érdemkereszttel ismerte el a Köztársasági Elnök. Pályájáról összefoglaló interjú jelent meg 2021 novemberében a Forbes magazinban.

Schneider Henrik az Antenna Entertainment 12 országot irányító vezérigazgatója, ahol többek között a magyar VIASAT3, VIASAT6, VIASAT2, VIASATFilm és AXN csatornákért felel. Média- és tartalomipari szakember, aki több mint két évtizede dolgozik a televíziós és digitális médiapiacon. Korábban volt a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója, a Vodafone Magyarországnál Senior Media Content & Entertainment Manager, ezt megelőzően az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.

Szabó Béla a Magyar Telekom márka- és kommunikációs igazgatója, több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a marketing és kommunikáció területén. 2017 májusában csatlakozott a Telekomhoz, ahol a márkamenedzsment, a szponzoráció, a rendezvények, valamint a külső és belső kommunikáció irányításáért felel, és meghatározó szerepet játszik a vállalat márkaépítési és kommunikációs stratégiájának alakításában.

dr. Szabó László Zsolt – NMHH – Médiapiaci Együttműködési és Kutatási Igazgató
Jogi szakokleveles közgazdászként végzett a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem nemzetközi kapcsolatok szakán. Harminc éve főként a médiapiac területén tevékenykedik, ahol szakmai pályáját szerkesztő-riporterként kezdte, majd a Duna TV alelnökeként, az MTV elnökeként, az MTI vezérigazgató-helyetteseként, és az immár a közszolgálati rádiókat is magában foglaló MTVA vezérigazgatójaként folytatta. Dolgozott az Antenna Hungáriában, illetve a canberrai magyar nagykövetségen Ausztráliában is. Első rezidens magyar nagykövetként öt és fél évig Új-Zéland fővárosában, Wellingtonban képviselte hazánkat. 2022 óta dolgozik az NMHH-ban, ahol a médiapiaci együttműködések kiépítéséért és működtetéséért felel.

Dr. Tóth Csaba a magyar televíziós iparág tapasztalt szereplője. Jogászként kezdte a pályáját, a kétezres évek elején egy nemzetközi ügyvédi irodában dolgozott senior ügyvédként, itt főképp média- és távközlési joggal foglalkozott. 2009-től csaknem tíz éven át a Chello Central Europe, majd az AMC Networks Central Europe regionális jogi igazgatójaként tevékenykedett. 2017-ben váltott és az AMC Networks közép-európai saját gyártásáért lett felelős, ebből az időszakból számos sikeres ismeretterjesztő sorozat, magazinműsor és talkshow kreatív produceri munkája fűződik a nevéhez. 2021-től néhány éven át a Scripted Productions-nál fejlesztett fikciós tartalmakat, 2023. novemberétől pedig a Paprika Studios csapatát erősíti, ahol a nemzetközi tartalomfejlesztésért felel. 2022. óta elnöke a hazánkban működő televíziós vállalkozásokat egyesítő szakmai szervezetnek, a MEME-nek. Csaba emellett számos magyar játékfilm társproducere és dramaturgja, a kortárs képzőművészet hatalmas rajongója.

Vaszily Miklós - 2025. április 22-től a TV2 Média Csoport elnök-vezérigazgatója. 2019-től az Igazgatóság elnöke. Az Indamedia Csoport társtulajdonosa, a Media Vivantis tulajdonosa, és az MBH Bank felügyelőbizottságának elnöke. 2001 óta dolgozik a média területén. A Marketing&Media Top50 listáján 2025-ben a legbefolyásosabb médiavezető lett.

Vidus Gabriella, már évek óta állandó szereplője a média legbefolyásosabb vezetőiről szóló listáknak. A Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán tanult, ahol 1997-ben közgazdasági diplomát szerzett, később a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Marketing szakán szerzett marketing szakközgazdász végzettséget. Szakmai karrierjét a TV2-ben kezdte meg 1997-ben egy időben a kereskedelmi televíziózás indulásával. 2000-ben csatlakozott az RTL Klubhoz, ahol két év elteltével már kereskedelmi vezető lett. 2004-től az akkor alakult R-time ügyvezető-helyettese majd 2008-ban az R-time ügyvezetője, egyben az RTL Klub kereskedelmi igazgatója lett. 2015. július 1. óta vezérigazgatóként irányítja RTL Magyarország-ot. 2017 óta a Magyar Reklám Szövetség alelnöke is a média szektor megbízásából.

Nagyon régen tevékenykedik a filmes-tévés mozgóképkészítésben. Tévéfilmeket, kisjátékfilmeket, dokumentumfilmeket, show-műsorokat, napi műsorokat egyaránt készített az évek során. Több ezer lehet azon munkák száma az MTVA és a kereskedelmi televíziók archívumában, amelyek valamilyen formában az ő nevéhez köthetők, már csak a szakmában eltöltött évek száma miatt is. Jelenleg az oktatás tölti ki ideje java részét, két végzős osztályt /filmes és televízióst/ vezet, mellette országszerte, munkatársaival színházi előadásokat rögzítenek.